پشتیبانی
021-88450805

Search
Close this search box.

شخصی سازی در ایمیل مارکتینگ

شخصی سازی در ایمیل مارکتینگ

در این مقاله به سایر ترفندهای مورد نیاز برای کمپین های ایمیلی موفق می پردازیم. سفارشی سازی و یکپارچه سازی ایمیل و شخصی سازی در ایمیل مارکتینگ رسانه های اجتماعی کمک زیادی به موفقیت یک استراتژی بازاریابی ایمیلی می کند که به طرق مختلف ادامه می یابد. با 5 ابزار بازاریابی در روش اس مارکتینگ آشنا شوید.

 

شخصی سازی در ایمیل مارکتینگ به چه معناست؟

هیچ کس دوست ندارد ایمیل های عمومی را که برای همه ارسال می شود دریافت کند و اکثر مردم ایمیل ها را ترجیح می دهند. دریافت  ایمیل های شخصی دارای 29% نرخ باز شدن و 41% نرخ کلیک در مقایسه با ایمیل های غیر شخصی استاندارد هستند. دریافت بیشتر این آمار به این دلیل است که محتوای ایمیل ها با علایق و نیازهای مشترکین مرتبط است. اهمیت شخصی سازی در بازاریابی ایمیلی بر هیچکس پوشیده نیست. شخصی سازی یک مفهوم کلی است و می تواند بسیار پیچیده باشد.

 

لیست عنوان

  • مزایای شخصی سازی
  • افزایش احتمال خوانده شدن توسط کاربران و در نتیجه افزایش نرخ باز و کلیک
  • نرخ تبدیل را افزایش دهید
  • افزایش اعتبار و محبوبیت کسب و کار
  • تعامل مشترک را افزایش دهید
  • افزایش فروش

 

روش های جمع آوری اطلاعات

اگر برای شخصی سازی در ایمیل مارکتینگ قصد استفاده از ترفند سفارشی سازی را دارید، ابتدا باید اطلاعات مورد نیاز برای این کار را به دست آورید. مقدار روش های جمع آوری اطلاعات شامل موارد زیر است:

فرم های ثبت نام
با افزودن تعدادی آیتم به فرم های ثبت نام مانند تاریخ تولد، محل سکونت، عنوان، جنسیت، سن، علایق و … سایر عواملی که برای اهداف تجاری خود به آن نیاز دارید، می توانید اطلاعات زیادی در مورد فالوورهای خود به دست آورید. که امکان سفارشی سازی را فراهم می کند. در واقع باید سوالاتی را در فرم ها بگنجانید که به تیم فروش کمک کند.
به عنوان مثال، برای وب سایت HubSpot، اندازه شرکت یک معیار مهم است. همانطور که وظایف بازاریابی یک یک کسب و کار 10 نفره با یک تجارت 5000 نفری بسیار متفاوت است.

شخصی سازی در ایمیل مارکتینگ
شخصی سازی در ایمیل مارکتینگ

صداقت
اگر قبلاً خبرنامه های ایمیلی را برای مشترکین خود ارسال کرده اید، اکنون می توانید با یکپارچه سازی ابزارهای بازاریابی ایمیلی این کار را انجام دهید. هنگامی که با یک CRM، فروش آنلاین یا پلت فرم حسابداری استفاده می شود، اطلاعات و جزئیات زیادی در مورد مشترکین خود دریافت کنید و از این اطلاعات برای شخصی سازی استفاده کنید.

اگر سیستم CRM و نرم افزار فروش شما همگام هستند، این فرآیند را انجام دهید این کار به صورت خودکار انجام می شود. ابزارهای بازاریابی ایمیلی مانند ابزار Monitor Campaign همراه با ابزارهایی مانند Shopify، Salesforce، و Magneto همگی خوب کار می کنند، و علاوه بر نام مشترکین و آدرس ایمیل، اطلاعات دیگری مانند محل سکونت، آخرین ایمیل باز شده، تعداد سفارشات، کل هزینه کاربر، محتوای دریافتی از وب سایت شما بارگذاری شده است و همچنین می گوید …

رفتار کاربر در سایت و رفتار خرید نیز از عوامل مهم در شخصی سازی است. مانند این اطلاعات بیشتر شخصی و هدفمند هستند. به عنوان مثال، پیامی برای مشتریانی که کاربر توییتر هستند ارسال می شود.
ممکن است با پیام ارسال شده به مشتریان دیگر متفاوت باشد. یا پیامی برای شخصی که قبلاً یک بار با تیم فروش صحبت کرده است ارسال شده است
این با پیامی که برای یک مشتری قدیمی و وفادار ارسال می شود متفاوت است.

 

نظرات کاربران
سعی کنید ایمیل های پاسخ را ارسال نکنید. از طرف دیگر، با پاسخ دادن به ایمیل های خود، مشترکین را جذب کنید. ایمیل و بازخورد در مورد محصولات و خدمات خود را تشویق کنید و اساسا درخواست کنید. در نتیجه، شما می توانید از این نظرات برای جمع آوری اطلاعات کاربران استفاده کنید. با استفاده از اطلاعات شخصی و رفتاری کاربران می توانید برای هر کاربر یک پروفایل ایجاد کنید و از این طریق شما می توانید حدس بزنید که هر کاربر چه محتوایی می خواهد.

 

روش های شخصی سازی در ایمیل مارکتینگ

تکنیک‌های شخصی‌سازی زیادی وجود دارد و فقط قرار دادن نام مشترک در ایمیل نیست. سفارشی‌سازی‌های پیشرفته‌تر، مانند اصلاح محتوای ایمیل بر اساس جمعیت‌شناسی (سن، جنسیت، مکان، سطح).

تمام قسمت های کمپین

درآمد و…( کارآمدتر. با استفاده از ابزارهای بازاریابی ایمیلی مانند Monitor Campaign، تقریباً. بازاریابی ایمیلی را می توان شخصی سازی کرد. برخی از این بخش ها در زیر فهرست شده اند:

 نام فرستنده
یکی از رایج ترین عناصر مورد استفاده برای شخصی سازی نام فرستنده است. این عنصر اولین است گیرنده آن را در صندوق پستی خود می بیند و معمولاً با فونت بزرگتر روی صفحه نمایش تلفن همراه و رایانه او نمایش داده می شود. این کار برای ولتاژهای کاربر با فونت بزرگتر و تیره تر نوشته می شود. مطالعات نشان داده است که استفاده از نام گیرنده در موضوع ایمیل، شانس باز شدن ایمیل را تا 68.14 درصد افزایش می دهد.

 محتوای ایمیل
همچنین راه هایی برای سفارشی سازی محتوای ایمیل وجود دارد. این مرحله موثرترین مرحله شخصی سازی برای افزایش تعامل است. این مخاطب است و از طریق آن می توانید محتوا را مرتبط تر کنید و احتمال کلیک مشترکین را افزایش دهید.

 

متن ایمیل
شخصی سازی در متن نامه یکی از روش هایی است که به طور قابل توجهی بر افزایش نرخ کلیک تاثیر می گذارد. به عنوان مثال، در مورد با داشتن نام مشترک، نام شرکت یا سایز پیراهن (برای فروشگاه های اینترنتی)، می توانید از این اطلاعات در متن استفاده کنید. از ایمیل استفاده کنید رایج ترین روش برای این ترفند استفاده از نام مشترکین در متن ایمیل است. بسته به هدف نامه ارسال شده، اطلاعات دیگری مانند محل سکونت، سن، جنسیت، اندازه، تاریخ تولد و غیره. ممکن است در متن ایمیل استفاده شود.

 

عکس ها
علاوه بر متن ایمیل، بر اساس اطلاعات شخصی مشترکین می توانید از تصاویر مختلفی برای جذب آنها استفاده کنید. برای افزایش نرخ کلیک بسیار خوب است. به عنوان مثال، بر اساس آزمایش های انجام شده توسط کمپین مانیتور، با استفاده از تصاویر مرتبط با محل سکونت مشترکین در لیست پستی 29 درصد بیشتر از ارسال یک تصویر عمومی به مشترکین به دست آورد. این مسابقه اهمیت شخصی سازی تصاویر در ایمیل ها را نشان می دهد.

محصولات ارائه شده

این محصولات را می توان به سه دسته تقسیم کرد: محبوب ترین محصولات هفته گذشته، محصولات جدید اضافه شده به سایت و محصولات را از مشتریان خاص جدا کنید. اطلاعات لازم برای ارسال چنین ایمیل هایی با استفاده از داده های به دست آمده از ما رفتار کاربر را در وب سایت جمع آوری می کنیم.

 

تمام مطالب

برای شخصی سازی جدی تر، می توانید این ترفند را در تمام بخش ها و عناصر نامه انجام دهید. به عنوان مثال به طور معمول، مشترکین مرد ایمیل هایی حاوی محصولات برای مردان و زنان ایمیل هایی حاوی محصولات و خدمات برای زنان دریافت می کنند. برنده شدن آدیداس این کار را با تطبیق محتوایی که برای فالوورهایش بر اساس جنسیت آنها ارسال می کرد، انجام داد. به طوری که گیرندگان مرتبط ترین ایمیل ها را دریافت می کنند و در دراز مدت نرخ کلیک و فروش بیشتر را افزایش می دهند.

 

4- سفارشی سازی بسته به مکان و زمان

همانطور که در جلسات قبلی ایمیل مارکتینگ اشاره کردیم، هر مشترک می خواهد ایمیل ها را در زمان خاصی دریافت کند. دارند. در نتیجه، به جای ارسال همزمان تمام ایمیل ها برای همه مشترکین، ایمیل های هر گروه کاربری در زمان های مختلف ارسال می شود. آنچه را که می خواهید برای آنها بفرستید. برای این کار باید داده های کاربر و زمان صحیح ارسال را آنالیز و تحلیل کنید یک نامه پیدا کنید همچنین ممکن است مشترکین شما در نقاط مختلف دنیا زندگی کنند. بنابراین، برای ارسال یک ایمیل، زمان و مکان هر کاربر را در نظر بگیرید. با این ترفند ایمیل های خود را باز کرده و کلیک کنید.

افزایش دادن

شما به راحتی می توانید از ابزارهای ایمیل مارکتینگ برای بسیاری از سفارشی سازی های ذکر شده استفاده کنید. در جلسات بعدی با بیایید نگاهی به این ابزار بیندازیم و نحوه استفاده از ویژگی های سفارشی سازی در هر کدام را توضیح دهیم. درباره برای دروس بعدی فقط آدرس ایمیل خود را در این واحد آموزشی ثبت کنید.

 

ادغام شبکه های اجتماعی و بازاریابی ایمیلی

رسانه های اجتماعی و بازاریابی ایمیلی در بازاریابی موثر هستند. با این حال، اگر این دو فناوری
اگر در کنار هم قرار گیرند، قدرتشان چند برابر می شود و نفوذشان نیز بیشتر می شود. اکثر شرکت ها برای دستیابی به
دستیابی به موفقیت بیشتر و ایجاد یک تجربه خوب برای مشتریان را می توان با روش های مختلف بازاریابی، اما یکپارچه سازی، ترکیب کرد
این دو روش ساده ترین و موثرترین هستند. مزیت اصلی این ادغام استفاده از رسانه های اجتماعی برای افزایش است
لیست ایمیل و استفاده از ایمیل برای گسترش اشتراک گذاری و افزایش فالوورهای رسانه های اجتماعی برای هر کسب و کاری.
این است.

 

مزایای ترکیب رسانه های اجتماعی و بازاریابی ایمیلی

  • به روز رسانی ایمیل مارکتینگ
  • لیست ایمیل را افزایش دهید
  • مشارکت مردم را افزایش دهید
  • ارتباط بهتر با مشترکین
  • پاسخ سریع و آسان
  • ROI خود را افزایش دهید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

فهرست