پشتیبانی
021-88450805

Search
Close this search box.

هنر عکاسی تبلیغاتی و افزایش فروش

هنر عکاسی تبلیغاتی و افزایش فروش

هنر عکاسی تبلیغاتی و افزایش فروش

زمان انتشار:

هنر عکاسی تبلیغاتی و افزایش فروش

هنر عکاسی تبلیغاتی و افزایش فروش مهمترین عنصر اکثر کمپین های تبلیغاتی است. کپی رایت کننده ها ، ساعت ها وقت صرف تولید یک سر تیتر چشمگیر و توضیح مزایای یک محصول می کنند؛ این در حالی است که این یک تصویر عکاسی تبلیغاتی یا عکاسی صنعتی خوب است که در کمپین تبلیغاتی بیش از هر توضیحی ، بیننده را جذب می کند و همچنین، تصویر آخرین چیزی است که بیننده ممکن است فراموش کند.

عکاسی تبلیغاتی

تصاویر تبلیغاتی ممکن است در بیلبورد ها و مجلات ، پوسترها و بروشورها استفاده شوند. آنها ممکن است تصور ساده ای از یک محصول یا یک مدل باشند یا می توانند شامل گرافیک پیچیده ای باشند و از آخرین و به روز ترین تکنیک های پس تولید استفاده کنند تا نشان دهند که این شرکت در زمینه کاری خود پیشرو و بالغ است.در هر یک از این سناریو ها ، برنامه ریزی حیاتی است .

جلسه استراتژی

مارک شولتز، عکاسی که مشتریان معروفی همچون کمپانی آیگه، بنگ و اولفسن و دوربین های کانن دارد می گوید،
اگر مشتریان بتوانند راهنمای بصری خود را در مورد آنچه که می خواهند از عکس تبلیغاتی دریافت کنند، به من منتقل کنند، میتوانند تفاوت بسیار زیاد و تاثیر گذاری درعکاسی من ایجاد کنند.

عکاسی گویا

اغلب شما می توانید برای مدت طولاتی با یک مشتری بنشینید و در مورد چیزی که دوست دارید، یک عکس به تصویر بکشید و صحبت کنید.

اما شما نمی توانید هرگز درکی از اهداف خود به وضوح آنچه تصاویر از نظر بصری به مشتری منتقل می کنند به ذهن ایشان متبادر نمایید.

کمپین های تبلیغاتی

این موضوع، هنگام کار با آژانس های کوچکتر و مشتریان، بسیار مهم است.
در حالیکه آژانس های تبلیغاتی بزرگ در کمپین های تبلیغاتی، ممکن است تصمیم به فرستادن مدیر هنری مجموعه برای نظارت و هدایت کار عکاس بگیرند( که البته این تصمیم معمولا شامل حال مشتریان با بودجه محدود نمی شود).

بسیاری بر مهارت و خلاقیت عکاس تکیه می کنند تا تصویر درستی، طبق پارامترهای تعیین شده در جلسه استراتژی به دست آورند.
مشتریان، اغلب در پی آن هستند که مفاهیم اساسی و پیامهایی را که دلشان می خواهد با تصویر منتقل کنند. آنها کنترل خلاق را به عکاس می دهند و او نیز قادر به استفاده از فرصت های غیر منتظره ای می شود که در طول عکسبرداری پیش می آید.

ایده عکاسی در هنر عکاسی تبلیغاتی و افزایش فروش

اغلب در یک پروسه خلاق، شما با یک ایده ساده شروع می کنید و در نهایت با رشد تمام چیزهایی که گفته و انجام می شود، به نتیجه ای کاملا خاص و متفاوت دست می یابید.

جهت سفارش عکاسی تبلیغاتی و صنعتی با کارشناسان تکما تماس بگیرید.

“شماره همراه و واتساپ”

“شماره تماس” (021)88451707-(021)8845805

“می توانید مقاله هنر عکاسی تبلیغاتی و افزایش فروش را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید”

مطالب مرتبط

فهرست